Jeśli w swojej firmie posiadasz tradycyjną centralę telefoniczną, możesz ją zintegrować z usługą VoIP bez Limitu. Można to zrobić w prosty sposób, podłączając odpowiednie bramki VoIP do portów miejskich Twojej centrali telefonicznej. W zależności od tego, jakimi interfejsami telefonicznymi dysponujesz w swojej centrali telefonicznej PABX, takie bramki i rozwiązanie dostarczymy do Twojej firmy. W centrali telefonicznej od strony miejskiej dostępne są zazwyczaj interfejsy typu:
- port analogowy,
- port ISDN BRA (ISDN 2B+D),
- port ISDN PRA (ISDN 30B+D),
- karta rozszerzeń z możliwością zaprogramowania kont SIP,
- karta rozszerzeń z możliwością zaprogramowania łącza SIP Trunk.
Każdy z tych interfejsów może współpracować z usługą VoIP bez Limitu, za pośrednictwem właściwie dobranej bramki VoIP. Po podłączeniu bramki VoIP do Twojej centrali telefonicznej, użytkownicy wewnętrzni będą mogli korzystać z rozwiązania VoIP bez Limitu i za jego pośrednictwem wykonywać połączenia telefoniczne.
Jeśli masz pytania, skontaktuj się z nami poprzez poniższy formularz kontaktowy lub zadzwoń do nas: 796-097-197.