Usługę VoIP bez Limitu w łatwy sposób można zintegrować z centralą IPPBX, ponieważ:
- można w niej zaprogramować pojedyncze konta użytkowników lub
- można w niej zaprogramować łącze SIP Trunk.
Oba sposoby umożliwiają korzystanie z bezpłatnych połączeń w ramach abonamentu VoIP bez Limitu użytkownikom centrali IPPBX, niezależnie od tego w jaki sposób są do niej przyłączeni, czy bezpośrednio do jej portów fizycznych, czy za pomocą urządzeń typu bramka VoIP lub telefon IP, czy za pośrednictwem komputerów i zainstalowany na nich oprogramowaniu typu softphone. Dostępność usługi nie ogranicza sposobu korzystania z niej.
Ważne jest, aby wcześniej określić, jakiego rodzaju rozwiązanie mamy dostarczyć do Twojego firmowego IPPBX-a (konto użytkownika SIP; SIP Trunk) oraz określić, czy numeracja powiązana z kontami użytkowników lub łączem SIP Trunk ma zostać przeniesiona od innego dostawcy, czy ma to być nowa numeracja.
Jeśli masz pytania, skontaktuj się z nami poprzez poniższy formularz kontaktowy lub zadzwoń do nas: 796-097-197.