Wirtualna centrala w wersji bez limitu jest odwzorowaniem tradycyjnej, standardowej centralki telefonicznej, dającej możliwość dzwonienia i odbierania połączeń telefonicznych (miejskich i wewnętrznych), przekierowywania połączeń, odbierania połączeń innych użytkowników w ramach zdefiniowanych grup z możliwością tworzenia tych grup.
W przeciwieństwie do tradycyjnych rozwiązań, Twoja firma nie musi inwestować w żaden sprzęt, ponieważ otrzyma bez dodatkowych opłat telefony IP lub bramki VoIP (do których można podłączyć tradycyjne aparaty telefoniczne).
Dodatkowym plusem tego rozwiązania, jest możliwość realizowania bezpłatnych połączeń telefonicznych na telefony stacjonarne i komórkowe w Polsce oraz na telefony stacjonarne do wybranych państw UE.
Oprócz standardowej obsługi połączeń telefonicznych, VPBX bez limitu umożliwia skorzystanie z usługi typu konto Unified Messaging (konto UM). Jest to usługa zdefiniowana na dedykowanym numerze telefonicznym, umożliwiająca obsługę połączeń przychodzących w jednym z 3 trybów:
- menu głosowe,
- poczta głosowa,
- skrzynka faksowa.
Menu głosowe (Auto Attendant IVR) – automatyczne powitanie oraz interaktywna obsługa osoby dzwoniącej za pomocą zdefiniowanego drzewa scenariusza połączeń.
Poczta głosowa (Voicemail) – nagranie osoby dzwoniącej oraz przesłanie nagranej wiadomości na wskazany adres e-mail użytkownika.
Skrzynka faksowa (Faxmail) – odebranie transmisji faksowej oraz dystrybucja wiadomości faksowej na wskazany adres e-mail.
Udostępniony numer telefoniczny w ramach konta UM nie umożliwia realizacji połączeń telefonicznych.
Dodatkowo, można skorzystać z usługi: Pokój konferencyjny. Usługa dostępna jest pod wskazanym numerem telefonicznym, umożliwiając prowadzenie wielostronnej konferencji telefonicznej. Maksymalna liczba uczestników telekonferencji wynosi 10.
Usługa VPBX bez limitu uruchamiana jest na podstawie umowy podpisywanej na okres 24 miesięcy.
Rodzaj opłaty (miesięcznie jeśli nie wskazano inaczej) |
Opłata (netto) |
Opłata aktywacyjna za 1-go użytkownika (jednorazowo) |
15,00 zł |
Udostępnienie bramki VoIP lub telefonu IP dla użytkownika (jednorazowo) |
0,00 zł |
Miesięczny abonament za 1-go użytkownika (wraz z udostępnieniem bramki VoIP lub telefonu IP na biurko) |
50,00 zł |
Miesięczny abonament za 1-go użytkownika (wraz z udostępnieniem bezprzewodowego telefonu IP) |
60,00 zł |
Usługa: menu głosowego |
10,00 zł |
Usługa: poczta głosowa |
10,00 zł |
Usługa: skrzynka faksowa (fax2mail) |
10,00 zł |
Usługa: pokój konferencyjny (maksymalnie 10 użytkowników) |
29,00 zł |
|
|
Połączenia telefoniczne (za minutę z naliczaniem sekundowym) |
Opłata (netto) |
stacjonarne w Polsce |
0,00 zł |
komórkowe w Polsce |
0,00 zł |
międzynarodowe na telefony stacjonarne w krajach: Andora, Australia, Austria, Czechy, Estonia, Finlandia, Francja, Irlandia, Lichtensztain, Litwa, Luksemburg, Łotwa, Niemcy, Norwegia, San Marino, Szwecja, Wielka Brytania |
0,00 zł |
międzynarodowe na telefony stacjonarne w krajach: Alaska, Belgia, Chorwacja, Cypr, Dania, Gibraltar, Grecja, Hawaje, Hiszpania, Holandia, Islandia, Izrael, Kanada, Malta, Monako, Portugalia, Rosja, Słowacja, Słowenia, Szwajcaria, USA, Watykan, Węgry, Włochy, Wyspy Dziewicze Amerykańskie, Wyspy Owcze. |
0,00 zł |
|
|
Programowanie, konfiguracja, podłączenie urządzeń i rozwiązania 1(jednorazowo, na życzenie klienta) |
Opłata (netto) |
Konfiguracja usług w panelu użytkownika |
200,00 zł netto |
Konfiguracja bramki VoIP lub telefonu IP (dla jednego urządzenia) |
0,00 zł netto |
Instalacja bramki VoIP lub telefonu IP w lokalizacji klienta (dla jednego urządzenia) |
0,00 zł netto |
|
|
1 Konfiguracja może zostać przeprowadzona samodzielnie przez zamawiającego w ramach własnych zasobów. Nie uwzględniono ewentualnych kosztów dojazdu poza teren Warszawy.